پیروزی منچستریونایتد مقابل چلسی/ شیاطین سرخ در یک قدمی آبی‌ها
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

پیروزی منچستریونایتد مقابل چلسی/ شیاطین سرخ در یک قدمی آبی‌ها

در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس و در حسا‌س‌ترین بازی، چلسی در استمفوردبریج میزبان منچستریونایتد بود و در پایان با نتیجه 3 بر 2 متحمل شکست شد.

شیاطین سرخ ابتدا توسط فان‌پرسی در دقیقه 4 به گل رسیدند و در ادامه بازهم مهاجم هلندی منچستر دومین گل بازی را در دقیقه 12 به ثمر رساند تا نشان دهد در بازکردن دروازه چلسی تبحر بالایی دارد.

شاگردان دی‌متئو که انتظار دریافت این دو گل را نداشتند و در دقیقه 44 خوان ماتا از روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی اولین گل چلسي را به ثمر رساند.در نیمه دوم هم رامیرس در دقیقه 53 موفق به گلزنی شد تا کار به تساوی کشیده شود.

در ادامه اخراج ایوانوویچ در دقیقه 63 و دریافت کارت زرد دوم توسط فرناندو تورس در دقیقه 69 شرایط را برای چلسی سخت کرد و آبی‌های لندن مجبور شدند 9 نفره مقابل شیاطین سرخ به ادامه بازی بپردازند.

شاگردان فرگوسن هم از این فرصت استفاده کردند و گلزنی چیچاریتو در دقیقه 75، پیروزی را برای منچستریونایتد به ارمغان آورد. یونایتدها با این پیروزی ارزشمند پس از 11 دیدار ناکامی در غلبه بر چلسی سرانجام در استمفوردبریج پیروز شدند و با 21 امتیاز به یک قدمی چلسی در صدرجدول لیگ برتر رسیدند.

خبرگزاری فارس: پیروزی منچستریونایتد مقابل چلسی 9 نفره/ شیاطین سرخ در یک قدمی آبی‌ها



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.loxblog.com

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

پیروزی منچستریونایتد مقابل چلسی/ شیاطین سرخ در یک قدمی آبی‌ها

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog